Implantáció

Implantációról bővebben:

Az implantáció lassan már fél évszázados múltra tekint vissza, mely alatt igencsak nagy fejlődésen ment keresztül.

Foghiány esetében a legideálisabb, legtartósabb  megoldás az implantáció. Az állkapocs csontjába épített  „csavarokhoz” rögzítik a pótlást jelentő koronákat, így biztosabb alátámasztást, pontosabb és természetes rágást lehet elérni, valamint olyan nem közismert problémáknak is elejét lehet venni, mint az elvándorló vagy kilazuló fogak. Ha ugyanis egy fogat el kell távolítani, akkor a vele szemközt lévő párja (tehát a fölötte vagy az alatta lévő) kilazul, és idővel komolyan meggyengül. A jelenség orvosolására az egyik legideálisabb módszer az implantáció, mivel így csak az eltávolított fog helyén történik beavatkozás, nem sérül a többi, környező fog és maradéktalanul optimális rekonstrukció érhető el, akár önálló fogról vagy hídról legyen szó.

ÚJDONSÁG!!!

cirkon implantátum!

Fogászatunkon a és a implantátum rendszereket alkalmazzák orvosaink.

Egy implantátum beültetése  a következő képpen zajlik:

A fogorvos egy alapos konzultáció és állapotfelmérés után elérzésteleníti a kezelés helyét, ennek köszönhetően a páciens az elkövetkező 2-3 órában semmilyen fájdalmat nem érez.
Az érzéstelenítést követően előfúrja a csavar helyét, kiképez egy úgynevezett „vezető lyukat”, majd ebbe csavarja be 4-5 fordulattal a mű-foggyökérként, talapzatként funkcionáló csavart. Az implantátumok titánból készülnek, melyet a szervezet problémamentesen elfogad, így nem allergizálja azt.

Általában egy ilyen fogbeültetés 30 perc alatt történik.

Fontos, hogy a műtét utáni 7-10 napban, a varratszedésig a beteg fokozottan figyeljen szájhigiéniájára, tartsa tisztán a szájüreget, hogy a műtéti seb ne tudjon begyulladni, ezzel ne ronthassa a csont regenerálódásának esélyét. Antibiotikum és fájdalomcsillapító, valamint jegelés szükséges szokott lenni, ezek mind nagyban hozzájárulnak a mielőbbi gyógyuláshoz.

3 hónap után, mialatt a csont már teljesen körbeszőtte a titán gyökeret, ráépítésre kerül az új, stabil és teljesen élethű korona.

Kapcsolat felvétel

Bármilyen általános vagy orvosi kérdéssel forduljon bizalommal recepciósunkhoz. recepcio@markodental.hu

Nyitvatartási idő

Hétfő - Péntek: 7.00 - 20:00
(bejelentkezés alapján)
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva

Markodental

Ismerjék meg a beavatkozást végző szakorvost!

dento-alveoláris sebész szakorvos